ویدئو: کریسمس و سال نو پیام مریم رجوی

2014-01-29 02:02

مریم رجوی

دوستان عزیز از مردم و مقاومت در سراسر جهان ایران،
در شب کریسمس و تولد عیسی مسیح ، پیامبر رحمت ، صلح و آزادی ، من برای شما آرزوی سال نو مبارک. من آرزو می کنم که سال نو را به صلح ، همبستگی و شادی برای مردم در سراسر جهان به ارمغان بیاورد.

ممکن است از آزادی و پیروزی دموکراسی در میهن من ایران و دیگر کشورها در منطقه است.

کریسمس با آن روح صلح، برادری و تحمل به ارمغان می آورد زمانی که مردم از همه دین گرد هم می آیند به جای انتقام با عشق و تحمل .

کریسمس الهام بخش برای رهایی بشر چون در آن روز مسیح به دنیا آمد است .

قرآن کریم می فرماید ، او به همه گفت : " هر جا که ممکن است ، من باید برکت و شرافت و عزت را به مردم ما به ارمغان بیاورد. "

او آنها را به سنت قربانی کردن آموزش داده و گفت: " هیچ عشق بیشتر از یکی از ما برای زندگی ما برای دیگران پرداخت وجود دارد. "

دوستان عزیز،

در این فصل کریسمس بر خلاف روح روشن و شاد از کریسمس، دیکتاتوری مذهبی حاکم بر ایران است متاسفانه تشدید دستگیری و آزار و اذیت مسیحیان ایرانی .

تعدادی از آنها را به اتهام مانند تلاش شده است "اقدام علیه امنیت ملی است
. "

رهبران کلیسای اند یا زندانی شدند یا به محدودیت های مختلف و کنترل.

وزارت اطلاعات آخوندها تعدادی از کشیش های تحت فشار برای هر دو فعالیت های مذهبی خود را رها و یا کشور را ترک کنند در سه ماه قرار داده است.

ملایان حاکم نه تنها پیروان مذاهب مختلف آزادی برای انجام سنت های مذهبی خود محروم اما حتی آنها را از حقوق فردی و اجتماعی و یک زندگی عادی محروم هستند.

موقعیت و رفتار از ملاهای حاکم بر خلاف هر دو به فرهنگ، تاریخ و سنت ایران و همچنین به آموزه های اسلام واقعی است.
ما عیسی مسیح به عنوان پیامبر خود ما را تشخیص دهد.

من هر امیدواریم که در دموکراتیک و غیر هسته ای ایران فردا ، بر اساس جدایی دین و دولت، همه ایرانیان ، با هر مذهب و عقیده، که با هم در آزادی، صلح و تحمل و بدون هر گونه تبعیض در برابر قانون زندگی می کنند.

امروز در میهن من تمام ملت رنج می برد تحت یک رژیم بی رحم ، اما آنها مصمم هستند تا در مورد آزادی و دموکراسی به ارمغان بیاورد.

پیشگامان مقاومت مردم ایران برای صلح و آزادی کسانی که در حال حاضر در کمپ لیبرتی در عراق هستند.

آنها به پرداخت قیمت برای آزادی مردم ایران با جان خود .

آنها گفتند: هیچ به تسلیم شدن به دیکتاتوری مذهبی .

بنابراین، آخوندها در ایران و دولت دست نشانده خود در عراق با توسل به تمام معنی برای از بین بردن آنها .

در ماه سپتامبر به دستور رژیم ، نیروهای عراقی به آنها حمله کردند ، قتل عام 52 و در نظر گرفتن هفت گروگان .

به مناسبت تولد عیسی مسیح ، با صلح فصل و شادی انجام هر خانه ، اجازه دهید ما برای کسانی که در منطقه رنج می برند به خصوص در سوریه و در عراق دعا .

 درخواست تجدید نظر همه دوستداران آزادی در سراسر جهان به حمایت از مردم و مقاومت ایران است.

من هم به شما درخواست تجدید نظر را به اقدام برای آزادی هفت گروگان ها و تمام کسانی که درد و رنج در زندان در ایران .

من از همه شما آرزو دوباره یک کریسمس شاد و بسیار شاد سال جدید.